Welk toetsenbord van andriod heeft woord controle?

Ik wil een toetsenbord dat mijn woorden controleert en fouten aangeeft met een rood lijntje, maar ze niet niet corigeerd. Ik heb dislexie dus dit is voor mij erg belangrijk. Ik heb een huawei p20 pro.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Ik heb een Samsung telefoon. Bij mij zit die spellingscontrole er al op, precies zoals jij het wilt hebben. Rood lijntje, maar geen auto correctie. Of dat speciaal voor Sansung is durf ik niet te zeggen, maar mogelijk dat jij dat op jouw telefoon ook hebt en dat het alleen een instelling is die je aan moet zetten.

Antwoorden (1)

Dat kan op bijna elk android toetsenbord. Dit kun je ook op je Huawei telefoon instellen.
1. Ga naar instellingen en dan naar geavanceerde instellingen.
2. Tik op taal en invoer.
3. Druk op spellingscontrole en schuif het balkje naar rechts (het wordt dan blauw).
4. Als je nu een woord fout typt, komt er een rood balkje onder.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik kan dit helaas niet vinden, ik kom alleen automatische correctie tegen in swiftkey toetsenbord en in taal en invoer zelf zit het balkje helaas niet