Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveek euro aan invoerrechten en btw moet ik betalen voor een telefoon uit de VS?

Ik wil namelijk een telefoon kopen die in de VS goedkoper is dan in Nederland. Deze telefoon kost rond de 300 dollar(±250 euro) in de VS. En in Nederland meer dan 500 euro. En ik wou dus kijken of ik dan ook echt goedkoper uitkom.
Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het mag niet van Mark Rutte, maar screw hem met z'n dividendbelasting en vraag de verkoper het te versturen als 'gift' dan omzeil je de importheffing 9 van de 10 keer. Maar reken op €100 tot €150 indien je niet wil dat je geweten knaagt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Zie de bron voor een invoercalculator om zelf een berekening te maken.
Met de informatie die je hebt gegeven (US en $300) kom ik op een bedrag uit van €76,46.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing