Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn playstore doet het niet meer, wat moet ik nu doen?

Sinds een google update, een tijd geleden, zegt google dat mijn email niet bestaat. Ik kan op de playstore niks meer doen. Ik kan niks meer downloauden en niks meer upgraden. Ik heb al meerdere keren een nieuwe email gemaakt, maar hij blijft zeggen dat ik moet inloggen op een account. Wat ik dus allang heb gedaan. Hij doet het gewoon niet meer. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

best problematisch, gezien zij ook je gedownloadde apps beheren voor ook onder andere de overschakeling naar een eventueel nieuw apparaat. ik zou contact opnemen met de google klantendienst. Deze gegevens vind je denk ik wel ergens terug in de store zelf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing