Is mijn SIM kaart stuk?

Mijn mobiel geeft steeds dit bericht (zie foto). Vlak hierna valt ie uit. Is mijn SIM kaart dan stuk? Of is er iets anders? En weet iemand hoeveel een nieuwe SIM kaart/reparatie dan ongeveer gaat kosten? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Probeer eens de SIM opnieuw te plaatsen. Dus helemaal uit, even opfrissen en er weer in. Als ie stuk is kan je gewoon een nieuwe aanvragen bij je provider.

Antwoorden (1)

Mogelijk.Maar er kan ook gewoon een stofje tussen zitten.
Zet je gsm uit.Haal de batterij er uit en de simkaart.
Blaas even goed in je gsm en zet dan alles weer terug.
Als het alleen om een stodje gaat dan zalje gsm het weer moeten doen.
Anders kan je hetproberen met een goedkope prepaid gsm.Die stop je er in.
Doet deze het dan wel...dan is er waarschijnlijk schade aan je oude simkaart.
Maar zo denk ik.
Sterkte ermee!