Kan ik nog ergens de kaarten van mijn navigatiesysteem updaten?

Ik heb een 3 jaar oude Mio Digiwalker, ik denk type C310 of C610.
Het ding bevalt uitstekend, maar alleen denkt-ie steeds vaker dat ik door de weilanden rij, met name bij Almere en op de A2.
Ik wil de kaarten updaten, maar het model komt niet meer voor op de site van Mio.
Daar staan enkel updates voor de serie MOOV.
Is er een andere mogelijkheid om de kaarten te vernieuwen, of kan dat enkel en alleen door een nieuw apparaat te kopen? Dat zou ik een grof schandaal vinden....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals mijn voorganger al zegt, via marktplaats en dergelijke kun je eventueel iemand vinden die je navigatiesysteem weer up-to-date kan maken.
Je hebt gelijk als je aangeeft dat het een schande is dat men op een bepaald moment stopt met het uitbrengen van updates. Zo dwingt de fabrikant je zijn nieuwste product te blijven kopen en gebruiken.

Misschien kunnen de leden van bepaalde fora op internet je verder helpen? Zomaar via google wat opgezocht:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

kijk eens op marktplaats er zijn veel handige jongens die tegen een kleine vergoeding je navigatie weer up to date maken