Wat is dit voor stekker aansluiting?

Accu van rc auto is stuk, wil een nieuwe kopen maar in handleiding staat niet wat voor stekker het Is. De witte werd de accu mee geladen de zwarte werd op auto aangesloten.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Een twee-polige en een drie-polige miniconnector, maar die benamingen heb je in verschillende uitvoeringen.
Waar jij op moet letten is het juiste onderdeelnummer/serienummer.
Eventueel zou je de stekkertjes van de oude accu af kunnen knippen en aan een nieuwe monteren.
jc54