Moet ik mijn kapotte scherm (s5 neo) perse laten maken?

Linksboven in mijm scherm zitten een paar barsten. Om dat te laten repareren ben ik zo'n €150 kwijt. In de winkel waar ik het scherm zou laten maken, zeiden ze dat dat wel moest anders kan mn mobiel er ineens mee ophouden en helemaal kapot gaan.
Maar ik kan geen €150 euro betalen en ook geen nieuw toestel.
Maar zou dat wat meevallen dat hij zomaar kapot zal gaan. (Door lcd of zo iets)
Of heeft iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee.
Ik heb zelf gewerkt bij een telefoonwinkel en dit is niet nodig.
Je mobiel gaat niet stuk van een barst, wel moet je uitkijken dat hij niet verder scheurt (niet te hard op het scherm drukken).