Is er een app die een gyroscoop in je telefoon kan zetten?

Ik heb 3D VR Classes en daarvoor moet mijn telefoon een gyroscoop hebben. Mijn telefoon heeft geen gyroscoop en daardoor kan ik niet om me heen kijken en dus werkt de 3D VR Classes niet. Is er een app of iets anders waardoor mijn telefoon wel een gyroscoop heeft?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Nee helaas als je telefoon geen gyro heeft kan je die functie niet installeren
het is een soort fysieke sensor dus is niet software matig onder die sensor te maken
het gaat hier bij denk ik om de draai bewegingen die je maakt ?
en niet een gps functie
capthavoc
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ja het gaat om draai bewegingen, is het mogelijk om deze in te bouwen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@tituseswa Theoretisch vast, maar praktisch kan je dan gelijk beter een nieuwe telefoon halen.