Moet je de coax kabel op een retourgeschikt versterker aansluiten bij gebruik van een CI module?

Ik wil graag op de bovenverdieping digitaal tv kijken met een CI module. Nou gaat het erom dat ik alleen digitaal tv kan kijken, al het andere extra's hoef ik dus niet. Is het dan nog steeds nodig dat ik het coax kabel aansluit op de retourgeschikt versterker?

8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, je tv kijkt na of je wel digitale tv in je pakket hebt. De module ontvangt de tv signalen. Het zijn immers ook digitale signalen, dat wil zeggen door de lucht, net als je gsm of wifi.