Welke aansluitingen heeft een xbox one nodig?

Ik wil graag een televisie kopen voor mijn dochter, zodat ze niet de hele tijd achter de xbox beneden zit. (dan kan ik geen televisie kijken). Maar wat voor televisie is niet te duur, heeft de goeie aansluitingen en is groot genoeg voor een afstandje? Het liefst eentje die ik gewoon op een bureau kan zetten.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke Xbox?
Welke afstand? Sommige Xbox360 modellen hebben wel en sommige geen HDMI aansluiting. Ik kan me geen TV voorstellen die niet op een bureau past. Een CRT-TV past ook prima op een bureau.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Xbox360 Geen HDMI:
http://www.tomshw.it/forum/attachments/xbox-360-a/17010d1321827151-domanda-xbox-niubbo-help-86795d1217209178-first-xbox360-xbox-premium-question-360back1copy.jpg HDMI:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8c/Xbox360_HDMI_203W_back.jpg Bij het pijltje AV zie je dat bij de HDMI versie er nog een extra aansluiting onder zit. Dat is de HDMI-aansluiting.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh een One laat maar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Veel computerschermen (dus geen TV) hebben tegenwoordig ook een HDMI aansluiting.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, maar als ze dan geen boxen intern hebben, zit je met het volgende probleem.

Antwoorden (1)

Xbox one gebruikt HDMI.
zie hier televisies met HDMI aansluiting.
http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/#filter:q1bKL0pJLXLLTM1JUbJSKijKzCpW0oEIBucXlQDFEouT4SIFqcmeQHW6hjpKBYnpqcGZValKVoYGBjogncmpvpl5SlZATjFQnVtmTklqUbGSVbWSoamZCYguS8xRsopWsrS0VIqtra0FAA