Hoeveel gb is genoeg voor mijn iphone 6 (s)?

Ik hoef geen films en video's en muziek te downloaden. Heb Netflix en Spotify Premium. Wel houd ik van gamen. Waarschijnlijk ga in MW 5 installeren (1.5 gb) en nog Asphalt 8 (1 gb) Verder nog zeg 10 kleine spelletjes zoals Clash of Clans, Agar.io etc

Hoeveel GB is genoeg voor mij?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zo te horen heb je een tel nodig waarin meerdere Terrabytes zitten en niet gigabytes... Misschien is het slim om een console te kopen? (Xbox/Playstation)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
MW5 voor ios is maar 1.5 gb.. Wat bedoel je? Heb al PS4 maar vind gamen op smartphone ook wel leuk

Antwoorden (3)

Het vervelende van iPhones is, dat je niet achteraf je geheugen kunt wijzigen. Bij bijna alle Androids schuif je er een ander SD-kaartje in, maar dat kan hier niet.
Na teleurstellende ervaringen met mijn iPhone4, ben ik tot de conclusie gekomen dat minimaal 32G toch eigenlijk noodzakelijk is om tevreden te blijven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gelukkig, ik schreef al MINIMAAL 32G
paulus811
8 jaar geleden
Voor het zelfde geld? Volgens mij ben je de prijs van een iphone 4 vergeten....
Omdat het hier toch om wat grotere apps gaat raad ik af om het standaard 16GB model te nemen. Bij de iPhone 6 kom je dan automatisch uit bij de 64GB omdat de 32GB niet meer bestaat. je betaalt in principe dus minder voor meer opslag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Aangezien 16 GB voor deze tijd nogal weinig is en applicaties steeds groter worden is het toch beter om minimaal een 64GB variant te kopen.