Hoeveel gb is genoeg voor mijn iphone 6 (s)?

Ik hoef geen films en video's en muziek te downloaden. Heb Netflix en Spotify Premium. Wel houd ik van gamen. Waarschijnlijk ga in MW 5 installeren (1.5 gb) en nog Asphalt 8 (1 gb) Verder nog zeg 10 kleine spelletjes zoals Clash of Clans, Agar.io etc

Hoeveel GB is genoeg voor mij?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het vervelende van iPhones is, dat je niet achteraf je geheugen kunt wijzigen. Bij bijna alle Androids schuif je er een ander SD-kaartje in, maar dat kan hier niet. Na teleurstellende ervaringen met mijn iPhone4, ben ik tot de conclusie gekomen dat minimaal 32G toch eigenlijk noodzakelijk is om tevreden te blijven.

Omdat het hier toch om wat grotere apps gaat raad ik af om het standaard 16GB model te nemen. Bij de iPhone 6 kom je dan automatisch uit bij de 64GB omdat de 32GB niet meer bestaat. je betaalt in principe dus minder voor meer opslag.

Aangezien 16 GB voor deze tijd nogal weinig is en applicaties steeds groter worden is het toch beter om minimaal een 64GB variant te kopen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100