Mijn mobiel start niet op en als ik hem aan de lader doen trilt hij om de seconde maar gaat niet aan ligt het aan het mobieltje of aan de batterij?

ik heb de batterij van mijn Acer Liquid E2 uit mijn mobiel gehaald en gebruikt voor een zelfgemaakt bootje na 1 minuut stopte mijn bootje met werken en nou doet i het met geen een batterij. Toen ik daarna de batterij weer in mijn mobiel deed gebeurde er niks mijn mobiel kon niet aan tilde niet en lampjes branden niet. Als ik hem aan de lader doe brand er een blauw lampje en trilt hij om de seconde. Wat kan ik doen zodat mijn mobiel weer opstart????

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

De batterij van je mobiel kan niet goed tegen hoge temperaturen. Wanneer je deze hittegolf-week je batterij in een warme auto hebt laten liggen, of wanneer hij in het bootje warm is geworden, dan is hij kapot:

Over de Li-ion batterij die in Acer liquid E2 zit :
Voorkom blootstelling aan extreme temperaturen
Hete auto's en li-ionbatterijen vormen geen goede combinatie. Het is vrij onwaarschijnlijk dat er brand ontstaat wanneer u elektronische apparatuur met een li-ionbatterij, zoals een iPod of mobiele telefoon, in een hete auto laat liggen, maar dit kan wel de doodsteek voor uw batterij betekenen. “Je iPod in een hete auto laten liggen betekent het einde van je iPod," zegt Zarr. “Extreme hitte vermindert de kwaliteit van lithium-ionbatterijen.”

BATTERY Li-Ion 2000 mAh battery
Stand-by Up to 450 h
Talk time Up to 9 h
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb de batterij gebruikt om mijn mini zelfgemaakte speelgoed boot te poweren niet in de warmte laten liggen.
Vermoedelijk heeft jou bootje je battery genekt! Het motortje van je boot heeft vermoedelijk in 1 keer teveel van je battery gevraagd! Zie het als het kortsluiten van je battery door plus en min met elkaar rechtstreeks te verbinden! Dit type battery gaat stuk aals ze helemaal leeg getrokken worden! Advies: nieuwe battery kopen!