hoe kan ik siri aanzetten?

Ik heb een iPhone 5S, en iOS 8.3 ik weet dat het hoort te staan bij instellingen en dan algemeen, maar dat staat het niet (zie bijlage) en ik wil het graag aanzetten

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Dit heb ik serieus nog nooit gezien!
Ik denk dat tijdens het downloaden van iOS 8.3 de bestanden die nodig zijn voor Siri beschadigd zijn geraakt.
Je kan dit herstellen door je iPhone te verbinden met iTunes en je iPhone te herstellen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heel simpel, stel de beperking in om Siri niet te gebruiken en het verdwijnt uit de instellingen lijst
Het kan zijn dat uw werkgever een profiel heeft geïnstalleerd (met bijv. uw werkmail) dat de toegang tot verschillende functies (zoals Siri) limiteert. Kijk ook bij of Instellingen > Algemeen > Beperkingen > Siri en Dicteren aanstaat.