mijn iphone 4 kan de nieuwste software update niet vinden En zegt dat ios 7 up to date is terwijl ios 8 bestaat Kan er iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

iPhone 4 ondersteunt geen iOS 8 dus je zal het met iOS 7 moeten doen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
It's officially supported iOS 8 devices:

iPhone 4S
iPhone 5
iPhone 5S
iPhone 5C
iPhone 6
iPhone 6 Plus
iPad 2
iPad 3
iPad 4
iPad Air

iPad Mini
iPad Mini 2

iPod Touch 5G

deze lijst zijn alle apparaten die ios 8 supporten. Door de oudere chip in de iphone 4 is die te traag om ios 8 te draaien (iphone 4s is ook vervelend met ios 8)

Het is dus niet mogelijk om ios 8 te installeren op je iphone 4. Met jailbreak kun je overigens wel de nieuwe functies krijgen op je iphone 4