Hoe voeg ik afbeeldingen toe aan een album in mijn android-galerij?

Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy S4 en ik heb de functie van albums toevoegen ontdekt. Bij het aanmaken van een album kan ik fotos selecteren voor in het album. Maar stel ik maak vandaag een album 'honden' aan en ik stop al mijn hondenfotos in dat album, maar ik kom morgen weer een leuk plaatje tegen, hoe kan ik dat plaatje dan toevoegen aan het hondenalbum?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
25.2K

Het beste antwoord

Ik heb een Samsung Galaxy S1 (maar S4 zal ongeveer hetzelfde gaan), en bij mij gaat het als volgt:
Via 'Applicaties' ga ik naar 'Mijn Bestanden'.
In de map 'DCIM' staan bij mij alle foto's, iets gedownload zal in de map 'download' staan.
Zoek de foto op die je wilt verplaatsen, en houd je vinger ingedrukt erop. Nu komt er een menu opties omhoog, 1 daarvan is 'Verplaatsen'.
En dan ga je naar de map naar keuze waar je de afbeelding wilt hebben (in jouw geval 'honden') en dan druk je op 'Hier plaatsen'.