Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga op vakantie naar Bali. Is het goedkoper om daar een geheugenkaart te kopen of niet?

Toegevoegd na 2 dagen:
Een 64gig SD kaart kost in NL gemiddeld rond de 55,- namelijk.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik weet niet wat geheugen op Bali kost, maar ik bestel dat soort dingen meestal op dx.com
Ik heb het net even nagekeken; een 64GB SD kaart hebben ze vanaf $31,10 (ong. 26 Eur.).
Betalen met PayPal. Het is wel even onderweg (bij mij meestal een week of 2) maar je betaalt geen verzendkosten.

Ik heb overigens buiten het feit dat ik er wel eens wat koop niks met deze firma te maken. Mocht iemand nog goedkoper uit zijn dan hoor ik dat graag!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb het even snel uitgezocht, maar wat ik er van begrepen heb is dat op Bali er sowieso erg weinig electronicawinkels zijn. De grootste is Electronic City ( www.electronic-city.com ) en die zijn niet heel veel goedkoper dan bijvoorbeeld Alternate.nl Ik heb op die website geen 64GB kaart kunnen ontdekken. Wel een 16GB kaart voor 179.000 Rp (ongeveer 10 Eur). Bij alternate kost precies dezelfde kaart 13,90 Eur. Bij Dx.com is deze kaart overigens $16,15 (11,76 Eur.) De winst zit hem meer in de grotere kaarten, maar die kan ik dus niet vinden op de Balinese website. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Fijne vakantie!

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan inderdaad goedkoper zijn. Het hangt ervan af wat precies je plannen zijn. Voor internationaal bellen kan het duurder zijn, maar als je wilt bellen in Indonesie zelf zou ik dat zeker doen, maar wel een goede provider erbij zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing