mijn laptop scherm werkt niet meer wanneer ik hem dicht doe?

ik heb een probleem met mijn laptop wanneer bijvoorbeeld even op mijn laptop zit filmpjes kijken enzo dan doe ik die klep soms dicht voor energiebesparing als ik bijvoorbeeld drinken ga halen maar wanneer ik hem weer open doe is mijn laptop wel aan maar dan gaat mijn scherm niet meer aan ik weet niet hoe ik dit moet maken weten jullie wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit kun je instellen bij: Configuratiescherm - Energiebeheer - Het gedrag van het sluiten van het deksel bepalen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik heb het op slaapstand het stond altijd zo maar nu doet mijn laptop raar want hij reageert niet meer nadat ik mijn klep dicht doe :( scherm blijft zwart wanneer ik klep dicht doe en weer open
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook niet als je hem opnieuw opstart?
Dan is er kans dat de verbinding tussen het beeldscherm en de rest van de laptop gammel is, deze kabeltjes willen nog wel eens slijten bij heel vaak open en dicht doen.
Wat gebeurt er als je er een los beeldscherm aanknoopt?