Ik heb mn Ipad nodig voor school, maar ik denk niet dat hij 8 uur zonder stroom kan, zijn er oplossingen om een Ipad zonder stroom op te laden oid?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (6)

-helderheid van sherm laag zetten
- hem uitschakelen (ook bij opladen)
en eventueel wifi uitzetten als je geen internet nodig hebt

Toegevoegd na 36 seconden:
(voor alle duidelijkheid om energie te besparen) ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig laders met zonnecellen en externe batterijen.
Of ze zonnecel laders ook voor een I-pad beschikbaar zijn weet ik niet precies.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn tegenwoordig hoesjes waarbij een externe batterij bij zit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ten eerste een Ipad kan niet terwijl die uit staat opladen, iemand zei dat hier. En ten tweede mijn Ipad, een Ipad 2 wifi +3G 16GB, die komt gemakkelijk 2 dagen door, als ik hem niet al teveel gebruik, nah dus 8 uurtjes lijkt mij geen probleem ;p
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt een iPad prima opladen als hij uit staat. Alleen als hij uit staat en je sluit 'm aan op de lader gaat hij automatisch aan. Maar aan de oplader en dan uitzetten gaat prima hoor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh, nooit geweten, maar bedankt. Zoals je ziet, elke dag is een leerdag haha
een adapter met zonnepaneel die je ook gewoon kan opladen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi, koop eenmalig zo'n powerbank kost nog geen 18 euro hier kan je minimaal 2x je iPad volledig mee opladen. En zie anders de link van Apple om battery te besparen.

Toegevoegd na 11 minuten:
De hier boven genoemde Duracell oplader is enkel 1800 mah en levert te weinig spanning om de iPad echt op te kunnen laden. De XIAOMI is 10400 mah dus ruim 5x meer vermogen dan de Duracell.

Terwijl het gewicht slechts 250 gram is