Is er een storing bij T-mobile?

Sinds gistermiddag 5 uur heb ik plotseling geen bereik meer met mijn T-mobile prepaid card. Er staat nog ruim genoeg beltegoed op. Ik heb mijn telefoon al een aantal keer uit en weer aan gezet en de kaart in een andere telefoon geprobeerd. Steeds zonder succes. Weet iemand wat er aan de hand is?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik heb hier geen storing met t-mobile,misschien is t plaatselijk.bel anders even naar t klantenservice nummer.

Ik heb ook T mobile, geen problemen. Bellen met klantenservice. Verblijf je op dezelfde plaats, ik heb wel problemen met verbinding wanneer ik onder een plafond sta wat steenbeton is. Dit heb ik alleen met T mobile, andere providers heben hier geen hinder van. Toegevoegd na 1 minuut: Zoals jij je vraag omschrijft, kan het heel goed aan de kaart zelf liggen wanneer je het al uitgeprobeerd hebt met een andere telefoon.

Dat vind ik wel apart, die van mij doet het wel. Maar miss komt dat omdat ik een abbo heb, of maakt dat niets uit?

Als de ene beller wel last van de storing heeft en de andere bij dezelfde provider er geen last van heeft kan het een regionale storing zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100