Is er een storing bij T-mobile?

Sinds gistermiddag 5 uur heb ik plotseling geen bereik meer met mijn T-mobile prepaid card. Er staat nog ruim genoeg beltegoed op. Ik heb mijn telefoon al een aantal keer uit en weer aan gezet en de kaart in een andere telefoon geprobeerd. Steeds zonder succes. Weet iemand wat er aan de hand is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belachelijk. Ik wil deze vraag stellen aan T-mobile en ze zullen me binnen 10 dagen per mail beantwoorden.
Dan wil ik de vraag stellen op het T-mobile forum, waarvoor ik moet registreren. En nu ik dat gedaan heb sturen ze me mijn wachtwoord......per sms :S

Antwoorden (4)

ik heb hier geen storing met t-mobile,misschien is t plaatselijk.bel anders even naar t klantenservice nummer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat gaat zo lekker, als hij geen ontvangst heeft... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is er nergens anders een toestel dan????
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik ben alleen thuis.
Ik heb ook T mobile, geen problemen.

Bellen met klantenservice.

Verblijf je op dezelfde plaats, ik heb wel problemen met verbinding wanneer ik onder een plafond sta wat steenbeton is.
Dit heb ik alleen met T mobile, andere providers heben hier geen hinder van.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals jij je vraag omschrijft, kan het heel goed aan de kaart zelf liggen wanneer je het al uitgeprobeerd hebt met een andere telefoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik wel apart, die van mij doet het wel. Maar miss komt dat omdat ik een abbo heb, of maakt dat niets uit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als de ene beller wel last van de storing heeft en de andere bij dezelfde provider er geen last van heeft kan het een regionale storing zijn.