Hoe haal ik de wetenschappelijke notatie weg op mijn rekenmachine?

Morgen heb ik een wiskunde toets en bij het leren kwam ik erachter dat mijn antwoorden in de wetenschappelijk notatie komen te staan, ik kan hier niet goed mee werken en wil dat het volledige antwoord er komt te staan (niet de wetenschappelijke notatie) , maar ik weet niet hoe ik dat moet instellen, kan iemand me helpen? Ik heb een casio fx-9860G3

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
19.3K

Antwoorden (1)

Het instellen van de Casio fx-9860

Voor de narural display, doe
MENU RUN
SHIFT SETUP Bij Input Mode Typ F1 (Math)

Voor de mogelijkheid om breuken met helen ervoor als antwoord te krijgen, doe
MENU RUN
SHIFT SETUP Bij Frac Result Typ F2 (ab/c)

Voor zo lang mogelijk GEEN wetenschappelijke notatie, doe
MENU RUN
SHIFT SETUP
Ga naar Display en zorg voor Norm2 via de F3

Voor de instelling om bij elke recursie tabel ook een som-tabel te krijgen, doe
MENU RECUR
SHIFT SETUP
Op eerste regel (∑Display) Typ F1 (On)
Let op: bij directe formule is worden de termen opgeteld die in de Setting staan
Let op: bij een recursie formule wordt altijd opgeteld vanaf a(0) of a(1)

Toegevoegd na 5 minuten:
Wat je zoekt staat in de derde alinea.
Ik hoop dat je hier voor jouw FX-9860G3 ook mee verder kunt.
En ... ik wens je een goede toets toe!
Bordensteker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel erg bedankt, het is gelukt :) :)