Kunnen contacten nog teruggehaald worden als ze verwijderd zijn via iCloud?

Ik en mijn zusje hebben samen een iCloud account, alleen nu heeft zij al mijn contacten verwijderd op een ander apparaat via iCloud, kan dit nog teruggehaald worden door bijv. via een back-up op iTunes bijvoorbeeld?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je reserverkopiën hebt op iTunes dan kan dat ja. Overigens is het ook zeer verstandig om voor jezelf (of je zus) een eigen Apple account aan te maken. Daarmee voorkom je dit soort problemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Haal dan alleen voor je je device aankoppelt eerst even het vinkje weg bij "automatisch synchroniseren" in iTunes. Dan voorkom je dat iTunes een reserverkopie gaat maken van de huidige toestand.