Waarom duurt het zo lang voordat de batterij van mijn telefoon is opgeladen?

Ik heb een Samsung Galaxy S Advance. Ik heb hem vanaf december 2012. Ik laad de batterij elke dag op. Vaak laat ik de oplader nog in de telefoon terwijl ik nog aan het internetten ben. Of ik kijk nog naar een programma gemist voordat ik ga slapen. Hoe komt het dat de batterij er nu bijna de hele dag over doet om volledig op te laden? Komt het omdat ik hem elke dag oplaad ook al is de batterij nog niet leeg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat ligt er aan hoe VAAK je hem oplaad ik laad mijn Tele 1 keer in 2 dagen op en heb hem ook in 2012 gekocht en gebruiken tijdens het opladen zorgt ervoor dat het langer duurt maar het kan ook aan de oplader liggen probeer eens op een andere Tele als hij daar ook langzaam oplaad koop dan een nieuwe oplader

Antwoorden (2)

Dat zou kunnen, maar een andere mogelijkheid is dat je oplader niet de gewenste laadstroom (meer) haalt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat kan, ik zou kijken voor een nieuwe batterij, die zijn vaak niet al te duur.
http://www.samsung-batterij.nl/samsung-galaxy-s-advance-i9070/samsung-galaxy-s-advance-batterij-i9070-p-574.html?gclid=CJfvkoH72r0CFUmWtAodpm0AuQ
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De telefoon heb ik vanaf 2012, dus het kan toch niet zo zijn dat ik dan al een nieuwe batterij nodig heb? Bij T-Mobile hebben ze gezegd dat de batterij van de telefoon er op gemaakt is om hem vaker op te laden. Aan de oplader zelf kan het ook niet liggen want ik zie aan het icoontje dat het toch aan het opladen is. Ze zeiden dat het wel eens aan de telefoon zelf zou kunnen liggen.