Kan ik mijn 'Asus memo tab 10' naar 'Cyanogenmod' upgraden? Zoja, waar kan ik het downloaden en installeren?

Ik heb een asus memo tab 10.. Processor snelheid: 1,6 ghz.. Ram geheugen: 1gb ... Hhd: 8 gb ... Hierin zit jelly bean 4.2.2 op.. Kan ik het naar 'cyanogenmod' upgraden? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies de versie van welke jij hebt, ben bang dat het niet kan om toch zeker te zijn zou ik eens kijken op de website van Cyanogenmod of xda forums.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zit Jelly Bean 4.2.2 op...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat begrijp ik. Wat voor versie is de tablet zoals ik heb een asus Transformer (tf300tg). Ik heb een aantal versies opgezocht op google emn deze dstaan niet op de cyanogenmod (CM) vermeld als ondersteunde versie, ook die ik meerdere poets dat mensen vragen om CM naar de memo tablet te brengen ik ben bang dat het niet zal lukken. Wel durf ik het niet met alle zekerheid te zeggen .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry voor de vele fouten die zijn ontstaan door het te snel tikken op de toetsenbord (tablet)