wat is het verschil tussen de samsung tab 3 lite en de samsung tab 3?

Wat is het verschil?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de ene heet samsung tab 3 lite en de andere samsung tab 3 het verschil is het woordje lite
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hou er trouwens rekening mee dat zo'n sd kaart ook niet alles is. Ze willen je vaak wijsmaken dat je er allemaal apps naar toe kunt verplaatsen maar dat is niet zo. Dat lukt zonder root vaker niet dan wel.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjulliewel!

Het beste antwoord

De tab 3 lite schijnt maar 8 GB aan flashopslag te hebben en is gewoon de " mindere" van de twee, en daarom ook de goedkoopste. Er kan wel een sd kaartje in, en dat is maar goed ook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee dankjewel!