in welke winkel (dus geen webshop) kan ik weerstandsdraad kopen?

Ik ben opzoek naar weerstandsdraad (kanthal A1) van ,0,20mm
Een meter of 10.
In wat voor een winkel zou ik dit ( het liefst per meter) kunnen kopen?
Geen webshops graag.

Toegevoegd na 16 minuten:
Bedoel uiteraard gewoon 0,20 mm

Toegevoegd na 16 minuten:
Bedoel uiteraard gewoon 0,20 mm

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misschien wel handig als je je woonplaats erbij zet.

Antwoorden (3)

Hiervoor zal je in een goed gesorteerde electronica zaak moeten zijn. In Arnhem hebben we daarvoor bijvoorbeeld Radio Piet. De meeste grotere stedn zullen een vergelijkbare zaak hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje, dus niet bij een bouwmarkt ofzo?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een bouwmarkt heeft dit soort spul niet. Echt even een electronica speciaalzaak zoeken bij jouw in de buurt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas heeft de enige elektronica zaak in de stad het niet, hij vroeg zelfs waar ik her voor wou gebruiken maar heeft niks in zn assortiment.
TT electronics in harderwijk.
Voor amadea hier even de link met het bewijs dat de winkel bestaat met het adres: http://winkel.ttelectronics.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Zwolle zit Fakkert Electronica.
Goede winkel met uitgebreid assortiment, en als ze iets niet op voorraad hebben is het altijd te bestellen.

http://www.fakkert-electronica.nl/