Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een externe geluidskaart gebruiken met mijn xbox?

Ik heb een xbox 360 staan, maar mijn speakers zijn prut, nu heb ik wel een beats headset. Ik zat te kijken en toen vond ik dit: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/872990/USB-soundbox-71-zwart?ref=list
Een externe geluidskaart met optische audio in. zou ik dit kunnen gebruiken om met mijn beats headset surround sound te krijgen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
523

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt toch ook gewoon je headset in je tv doen? Ik krijg super goed geluid door mijn headset.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is je headset surround dan?
Als je speakers prut zijn moet je andere speakers gebruiken. Een andere geluidskaart doet niks tegen slechte speakers.
Koop een set goede speakers of bijv. een tweedehands stereosetje met luidsprekers. Met 50 euro kom je een heel eind!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt. Maar VS wil een headset gebruiken....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat mij betreft onduidelijk of hij die wil blijven gebruiken. Maakt ook niet uit: als hij die headset gebruikt en als die een normale 3,5 mm aansluiting heeft, hoeft hij niks anders te doen anders dan het ding in te pluggen. Is het snoer te kort, koop dan een verlengsnoertje voor die headset.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding