Waarom is mijn beeld zo wittig?

Hey allemaal ,

Ik heb voor kerst een nieuwe monitor gekregen , een Philips 227E4LHAB om precies te zijn.
Maar ik heb gemerkt dat het beeld een beetje wittig is.
Ik krijg soms ook iets in het beeld en dan staat er : use 1960x1250 (ofzoiets) and 60 hz for best.

Zou iemand mij kune vertellen waarom mijn beeld zo wittig is , hoe ik dit mooier kan maken en hoe ik de resolutie hoger kan zetten en de hz kan aanpassen

Alvast bedankt !

Jimmy

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk besturingssysteem heb je?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoe bedoel je ?

Antwoorden (1)

Uit de melding af te lezen staat de resolutie van de monitor verkeerd ingesteld. Dit kun je via eigenschappen aanpassen. Rechter muisknop en beeldscherm selecteren. Werk nu van tablet dus kan dit niet exact uitleggen. Reageer maar als je meer hulp nodig hebt. Moeilijk is het niet hoor.