Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik een goede walki-talkie kopen?

ik zoek een goeie walki-talkie set met 2 walki-talkies met een oplader en met minstens 2 km afstend. het moet ook niet te duur zijn en ik koop liever geen diengen op het internet

14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

kijk eens op conrad

Toegevoegd na 1 minuut:
is een betrouwbare webwinkel ik koop er al meer dan 10 jaar spullen en als het niet goed is kan je het gewoon terug sturen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelf heb ik een setje van Motorola, de T3, en ben er wel tevreden mee. Ik gebruik ze niet vaak, maar ze hebben me op de momenten dat ik ze gebruikte, nooit in de steek gelaten.

Heeft een bereik van ca. 5 kilometer, maar gaat wel op batterijen ongeveer 20 uur mee..

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik heb nog eens zitten kijken; op internet beginnen de prijzen vanaf €25. Zelf had ik ze ook via internet besteld, dus ik zou eigenlijk niet weten waar je ze in een winkel zou kunnen kopen. Loop eens een electronicawinkel bij jou in de buurt binnen en kijk eens wat voor moois ze er voor je hebben...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De PMR-zendontvanger Midland M24 eventueel te bestellen via Conrad voor € 29.95 vijf km bereik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze week in de aanbieding van Lidl. Bereik van 8 kilometer en meer dan 5-kanaals. Prijs was geloof ik onder de 20 euro. Of het wat is? Dat weet ik niet. Maar voor die 2 tientjes het proberen waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
peterjbruins
14 jaar geleden
ik zie in het blsd wel een van 35 euro met 5 km berijk en dat is er maar een

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding