Ja, die zijn er
Gewoon even shoppen bij Conrad elektronics
Al is dit gewoon een voorbeeld apparaat, zo zijn er veel meer van die dingen te vinden.
http://reviews.conrad.nl/7866-nl_nl/753319/p3-international-afluisterdetector-50-mhz-tot-3-ghz-reviews/reviews.htm

Dergelijke apparaatjes geven altijd een signaal af, aan de hand van dat signaal kunnen ze gedetecteerd worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als die afluisterapparaatjes met radiogolven werken zijn ze te detecteren. Als ze via een draad werken, kunnen ze zo gemaakt worden dat niet zijn te detecteren.
jc54
10 jaar geleden
als hij nog bestaat de spyshop in amsterdam had dit soort dingen