Je hebt bluray's waar brilletjes zijn bijgeleverd en je dus zonder 3dtv toch kan kijken. Je moet bij de aanschaf altijd even kijken wat er nodig is. Er zijn bluray's die wel een 3dtv nodig hebben en een 3dspeler.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De vraag gaat over 3D-DVD. Voor zover ik weet is 3D-DVD altijd anaglyph, dus met die rood-blauw brilletjes. 3D Blu-rays hebben bijna altijd* 3D-TV+3D-speler nodig. *Er zijn een paar anaglyph Blu-ray's uitgebracht.

Andere antwoorden (1)

Ja. Voor 3D-DVD's heb je geen speciale apparatuur nodig, dus geen 3D-DVD/Blu-rayspeler en geen 3D-TV. Je hebt er wel zo'n rood/cyaan(blauw) brilletje voor nodig. Het is ook niet vergelijkbaar met 3D van 3D-TV's de kleuren zijn een ramp.