Kan je met UPC Horizon ook buiten huis televisie kijken?

Kan je met het pakket van UPC Horizon ook buiten huis televisie kijken?
Bijvoorbeeld in het park op mijn 3G netwerk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Bedenk wel dat je na een uur kijken ongeveer 1GB verstookt hebt. Ik denk dat het technisch wel mogelijk is als je een VPN server thuis hebt en op je mobiele apparaat daarop in kan loggen. Dan lijkt het voor de UPC app alsof je thuis bent, tenzij deze VPN's kan detecteren.

Het beste antwoord

Nee,
maar dat werd ons wel beloofd.
Toen wij UPC Horizon lieten installeren zei de monteur dat je daarmee
zelfs op een camping in Frankrijk je eigen tv zou kunnen bedienen........

Die is wel teruggefloten.
Maar ook de rest werkt niet.
Je moet een aantal extra programma's installeren. Dan zou je je PC op je tv kunnen bekijken. Dat gaat heel erg random: je kan niet kiezen WAT je dan van je PC op je tv wilt zien.
TV kijken op je tablet gaat trouwens helemaal niet, als je geen Apple hebt.
De app voor Android die het voor Android tablets mogelijk moet maken, die zou
er nog moeten komen........
Enfin, ik ken niemand bij wie Horizon werkt zoals belooft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Duidelijk antwoord op mijn vraag en ook nog extra informatie.

Andere antwoorden (2)

Nee, het is gebonden aan het IP-adres van je huisaansluiting, daar kun je op je pc kijken, anders kan heel Nederland met 1 naam/password overal voor niks kijken.

Toegevoegd na 9 uur:
Een ook een aantal zenders zitten niet op je PC zoals BBC3 en BBC4.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okee, bedankt voor het antwoord!
Je kunt wel buiten t.v. kijken op je I-pad, zolang je binnen het bereik van je wifi bent.
Een wifi versterker vergroot je bereik, maar het park moet dan wel heel dicht bij je huis liggen.
jc54