Kan ik van een microsim weer een gewone simkaart maken?

Ik heb een combisim gekregen van Telfort, ik kan van een gewone maat simkaart makkelijk een microsim kaart maken. Vraag me wel af of ik vervolgens van die microsim weer een gewone (mini)sim kaart kan maken als ik weer mijn oude telefoon wil gebruiken...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zijn adapters hiervoor op de markt.
Zoek online maar eens naar microsim adapters.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals hierboven is gezegd kun je een microsim adapter aanschaffen, maar het is niet per se nodig als je je micro sim precies in het midden legt ( op de plek waar je simkaart geplaatst moet worden).