Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de voor en nadelen van de Bose QuietComfort 15?

Ik wil misschien de Bose QuietComfort 15 kopen? Maar wat zijn de voor en na delen? En vanwege het hoge bedrag wil ik ook weten wat goedkopere maar net zo goede, of betere alternatieven zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De bouwkwaliteit is met al het goedkoop aandoende plastic matig te noemen. Er gaan 2 batterijen in en als ze leeg zijn werkt noise cancelling niet meer (das niet zo gek), maar stopt ook de muziek en dat vind ik een nadeel. Ook is het geluid niet goed genoeg om 349 te vragen.

Voordeel is dat de qc15 comfortabel zit en een uitstekende nc heeft.

Ik vlieg maandelijks amsterdam-new york en heb daarvoor lang naar een goede nc hoofdtelefoon gezocht en de AKG kv490 gekocht. Voor 179 te koop, dus goedkoper, betere bouwkwaliteit en afwerking, oplaadbaar via usb en speelt door als de accu na 40 uur leeg is. Je hebt dan alleen geen nc meer. En hij is erg compact op te vouwen. En het geluid is gelijk of beter dan de qc15, maar dat is deels een persoonlijke smaak.
(Lees meer...)
paulus811
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding