Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een alles-in-een pakket van UPC storingsgevoelig?

Ik zou willen overstappen naar een UPC-pakket ivm de hoge KPN telefoonkosten. Ik heb ook internet via KPN en de modem hapert (of gaat kapot) om de haverklap en heb ik dus geen verbinding. Als ik een alles-in-een pakket zou hebben zou ik dus ook regelmatig geen telefoon en tv-verbinding hebben. Is UPC betrouwbaar hierin? En als het kapot gaat (ramp), hoe vlot is de reparatie?

Toegevoegd na 1 uur:
Functioneert de router/modem goed?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
539
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het beste is om in je eigen woonomgeving wat mensen met UPC te vragen over hun ervaringen. Storingsgevoeligheid verschilt nl ook per gebied.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wij hebben UPC al meer dan 10 jaar en er zijn geen significantie storingen van meer dan een uur geweest. Soms (ongeveer 1 keer per 2 maand) valt het internet even uit, maar de telefoon en tv doen het bijna altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bijna altijd? En is dan alles uitgevallen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 avond per jaar een uurtje geen TV en het internet dat 5 keer per jaar 10 minuten hapert is wel het maximum. Telefoon doet het ook altijd Je hebt meer last van zaken op het internet zoals bankieren en iDEAL die het niet doen. Onderhoud wordt netjes aangekondigd en gebeurt als je slaapt. Ik mag telewerken en heb nog nooit last gehad dat UPC eruit lag. Hangt er wel vanaf hoe oud de kabel bij jou in de buurt is. Hier is het overgenomen van een CAI.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus de oorzaak van het wegvallen ligt nooit binnenshuis?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding