Hoe jailbreak ik mijn ipad?

Dag iedereen. Toen ik mijn ipad mini kocht in de winkel heb ik hem dezelfde dag gejailbreakt met evasion 6.1.2. Toen ging alles nog perfect maar een paar minuten daarachter heb ik itunes gestart vroegen ze voor een update en toen was mijn jailbreak weg ik probeerde erachter nog een keer met evasion 6.1.2 en toen zeiden ze dat ik mijn ipad mini niet kan jailbreaken omdat het niet de juiste versie heb ik heb namelijk een ipad mini 6.1.3 en ik gebruikte evasion 6.1.2 werkt dat dan of niet ? Bedankt voor jullie hulp!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Weet je ook wat interpunctie is ik snap er zo niet veel van en als ik dit zo lees weet ik niet wanneer je zin is afgelopen en wanneer ik adem kan halen kan je even wat duidelijker zijn wat je precies bedoelt dank je wel alvast voor de moeite

Antwoorden (1)

De 6.1.2 jailbreak werkt alleen voor iOS 6.1.2 (logisch misschien). En voor iOS 6.1.3 is er geen jailbreak. Binnenkort wordt iOS 7 aangekondigd en die zal waarschijnlijk wel weer gejailbreaked kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
imruben
10 jaar geleden
Binnenkort? dat gaat najaar worden hoor ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
iOS 7 Wordt 10 juni aangekondigd. Ik weet niet of jij dat najaar vindt maar ik in iedergeval niet. het zal misschien pas voor de gewone consument de downloaden zijn in het najaar maar dat is niet wat ik heb gezegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
komt de jailbreak 6.1.3 nog uit?