Waar kan ik losse onderdelen voor een printer kopen?

Ik heb een HP Laserjet Pro m275. Het touchscreen (waar mee je ALLES bedient) is defect. Ik heb wel wat kennis in huis en ben er achter dat het echt het schermpje is. Maar waar kan ik dit bestellen? (ik kan het zelf monteren)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat zou u toch als los onderdeel moeten kunnen bestellen bij de HP shop of officiele dealers zoals bv Misco.

Toegevoegd na 2 uur:
Misco kan u bereiken op sales@misco.nl.
Als u niet onmiddellijk een mailadres ziet moet u eens kijken onder klantenservice.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Stuur die mannen een mailtje via hun website (contact) met vermelding van merk en type printer en best een foto van het defect onderdeel. Altijd netto prijs en levertijd vragen. Beter nog is hun telefoneren dan hoort u of ze u begrepen hebben en als ze het niet kunnen bestellen dan zou het kunnen dat u een adres kunnen geven waar dat wel kan.
De inporteur voor nederland is gevestigd in amstelveen,
het adres is : Startbaan 16 1187 XR Amstelveen
020 547 6911, wellicht kunnen ze jou dar verder helpen.