ik heb een samsung galaxy mini2 en kan geen wifi verbinding maken door dat er staat dat herinnerd hoe kan dat en hoe kan ik weer verbinding maken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Als er staat herinnerd dan is deze opgeslagen in je toestel.
In principe kan je deze gewoon weer activeren/verbinding maken door deze opnieuw aan te tikken.

Mocht dat niet werken dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan.
Wat je dan kan doen is dit netwerk even te selecteren en dan op vergeten tikken.
Om vervolgens deze weer opnieuw te activeren, let wel je zal dan wel weer opnieuw je netwerksleutels moeten invoeren.