Hoeveel GB moet ik op mijn toekomstige iPad mini 2 nemen?

16GB/ 32GB, hij krijgt een retina-display (324 ppi en 7,9 inch), ik wil er aardig wat apps kwijt en ook een paar films (hoge kwaliteit!)
muziek hoeft niet want dat staat op mijn mobiel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

32GB! films nemen namelijk een hoog ruimte in, en ik ken een hoop mensen die een 16GB namen en nu te weinig ruimte hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook streamen op je ipad, door je films te importeren in itunes. Ik kzn tientallen films op mijn 16gb ipad bekijken, rechtstreeks van mijn harde schijf. En dit neemt geen ipad geheugen in beslag. 16gb is ook n oak goedkoper dan 32gb
Sommige game apps nemen veel ruimte in. Als je ook nog eens foto's erop wilt zetten, heb je snel al 32GB nodig.
Denk wel dat dat €100 extra kost. Voor die €100 kan je ook een tweedehands iPad 2 kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je er behoorlijk wat op wilt zetten mun je beter de 32gb overwegen. Ik heb zelf een 16gb ipad, het ios systeem heeft zelf ook nog wat nodig waardoor je ongeveer 14 gb overhoudt. Grotere games nemen al snel 1gb in, en als je dan ook nog films in HD kwaliteit wilt opslaan die ongeveer 1.37gb per film zijn past er niet veel op; spaar even door en koop eenmalig een duurdere ipad met 32gb, dan weet je zeker dat er behoorlijk wat op past.