Kan dit verlengsnoeren netwerk?

Ik wil graag knoppen installatie voor mijn Discobollen en Speakers, (oranje)Discobol en (rood)Speakers en ik wil graag ook de knoppen op de verlengsnoeren eruit halen en met een kabel wat langer maken, Is dit mogelijk en niet al te gevaarlijk

Foto 1 Het verlengsnoer

Foto 2 Opstelling

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Levensgevaarlijk!!! Met 230V kun je beter niet spelen. Dit kun je beter aanpakken met draadloze schakelkastjes die ze bij de action voor een 10'tje per set verkopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Werkt dat op de zelfde manier als op de tekening alleen zonder draad?
En kan je de link van het product geven?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het is een "klik aan, klik uit" systeem, wat draadloos werk. Ik gebruik het voor de verlichting op mijn kamer. Een link heb ik niet, want op actions site heb ik hem nog niet gezien. Iedere medewerker daar zal je er wel aan kunnen helpen of ander kun je de gamma/praxis bezoeken voor hun variant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus je krijgt een afstandbediening en dan kan ik ze allemaal tegelijk aan en uit doen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://www.gamma.nl/assortiment/klikaanklikuit-schakelset-acd3-1000r/p/B355699?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2f%24s%3dKlikaanklikuit%5cu0020schakelset%5cu0020%2ffh_item_type%3d%7bproduct%7d%26fh_eds%3d%25C3%259F%26fh_lister_pos%3d1%26fh_refview%3dsearch%26fh_secondid%3db_product_b021355699 https://www.gamma.nl/assortiment/klikaanklikuit-schakelset-apa3-1500r/p/B364802?q=fh_location%3d%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2fcategories%3C%7bcatalog01_catgnc09%7d%2fcategories%3C%7bcatalog01_catgnc09_catgnc09s004%7d%2fcategories%3C%7bcatalog01_catgnc09_catgnc09s004_catp0340292%7d%2ffh_item_type%3d%7bproduct%7d%26fh_start_index%3d0%26fh_refview%3dlister%26fh_eds%3d%25C3%259F%26fh_lister_pos%3d8%26fh_view_size%3d20%26fh_secondid%3db_product_b021364802 Ik kies een van deze maar eentje is 1000W en de andere 1500W
Welke is het beste ik kan kijken hoeveel Wat de discobollen en speaker vraagt..?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan ze met die afstandsbediening bepalen of er stroom door het kastje heen mag of niet. Het is een heel simpel systeem. Ik denk dat 1000Watt genoeg is, of je moet een mega P.A. en lichtshow hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 Discobollen 1 speakers en miss nog wat lampen ofso maar kan je met die afstandbediening ze apart aan drukken dus bijv. 1 uit en de andere 2 aan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, precies, dan is zeker als je iedere lamp een eigen kastje geeft 1000Watt ruim voldoende. Je kan ieder kastje appart aansturen, maar daar zit een maximum aan per afstandsbediening. Sluit je alles op een appart kastje aan zou alles appart aan te sturen moeten zijn, zolang je maar genoeg ruimte op je afstandsbediening hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel heb dr een paar gehaald en werkt perfect met me discobollen en speakers. Maar is het wel goed om de stroom af te kappen van de discobollen en speakers zonder ze eerst uit te doen?