Welke HDMI kabel kan ik het beste kopen?

Hallo, ik heb een Playstation 3 en een tv niet de aller nieuwste maar er kan een HDMI kabel in. Ik heb gehoord dat je een HDMI kabel ook kan gebruiken voor beter beeld bij het bespelen van de Playstation 3. Maar je hebt kabels van de action , bcc , mediamarkt , enz enz maar welke kan ik nou het beste kopen? het hoeft niet de aller aller aller beste kabel te zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Zt niet veel verschil in HDMI kabels, van de Action vind ik persoonlijk wel erg goedkoop. Haal er gewoon eentje bij een winkel als PlentyParts of Handyman, of de Mediamarkt. Gewoon de goedkoopste nemen, duurdere merk je alleen verschil als je echt meeer dan 2-3 meter kabel nodig hebt (en dat heb je vaak niet). Het is een digitaal signaal, je hebt zo goed als geen kwaliteitsverlies.

Ik had eerst een dure gekocht, voor 60 euro maar die ging na een paar jaar kapot. Dit omdat ik mijn TV op een draaivoet heb staan. Nu heb ik er een gehaald bij de Action voor een paar euro. Deze werkt prima en is al meer dan een jaar in gebruik. Naar mijn idee werkt een goedkope kabel net zo goeg. Maar van een dure kabel zijn de connectors wat beter uitgevoerd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100