Welke HDMI kabel kan ik het beste kopen?

Hallo, ik heb een Playstation 3 en een tv niet de aller nieuwste maar er kan een HDMI kabel in. Ik heb gehoord dat je een HDMI kabel ook kan gebruiken voor beter beeld bij het bespelen van de Playstation 3. Maar je hebt kabels van de action , bcc , mediamarkt , enz enz maar welke kan ik nou het beste kopen? het hoeft niet de aller aller aller beste kabel te zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zt niet veel verschil in HDMI kabels, van de Action vind ik persoonlijk wel erg goedkoop.
Haal er gewoon eentje bij een winkel als PlentyParts of Handyman, of de Mediamarkt.
Gewoon de goedkoopste nemen, duurdere merk je alleen verschil als je echt meeer dan 2-3 meter kabel nodig hebt (en dat heb je vaak niet).
Het is een digitaal signaal, je hebt zo goed als geen kwaliteitsverlies.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Word het beeld van het spel beter of blijft het hetzelfde
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Info:
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/welke-hdmi-kabel-een-goedkope-of-een-dure/speel/1/
Ritsuka
11 jaar geleden
@vraagsteller: beter of zelfde in vergelijking met wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
beeld?
Ritsuka
11 jaar geleden
De scherpte van het beeld in vergelijking met de standaard VGA kabel bedoel je denk ik.
HDMI is iets scherper beeld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verschil tussen beeld kwaliteit met HDMI kabels = geen. Je hebt beeld of je hebt geen beeld. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Standaard VGA? Composiet is de standaard waarmee je vergelijkt, ik heb nog nooit een VGA-kabel geleverd gezien bij een PS3. Vergeleken met composiet is het een wereld van verschil, 480i of 576i naar 720p/1080i/1080p. Ben gelijk weleens met iemand naar de Action gereden die nog met de composiet tulpen werkte, om een HDMI kabel te kopen. Stukken beter, veel scherper en met 1080p spellen zelfs 1 op 1 pixels.
Ik had eerst een dure gekocht, voor 60 euro maar die ging na een paar jaar kapot.
Dit omdat ik mijn TV op een draaivoet heb staan.
Nu heb ik er een gehaald bij de Action voor een paar euro.
Deze werkt prima en is al meer dan een jaar in gebruik.
Naar mijn idee werkt een goedkope kabel net zo goeg.
Maar van een dure kabel zijn de connectors wat beter uitgevoerd.