hoe kan ik mijn xbox 360 op versterker aansluiten?

Ik wil mijn xbox 360 op mijn tv aansluiten met HDMI,
maar mijn xbox 360 op mijn ANALOGE versterker aansluiten kan dit?
P.s. mijn versterker heeft geen HDMI aansluitingen, alleen tullip.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

je kunt een goedkope xbox kabel kopen. Van de xbox stekker verwijder je het plastic kapje zodat je de hdmi (voor je tv) en de xbox kabel tegelijk in de xbox kan pluggen. De HDMI gaat dan naar je tv en de xbox kabel RCA (tulp) in je versterker.

Je kunt met deze kabel de xbox ook op een monitor met VGA aansluiten. Als je dan geluid via hoofdtelefoon/headset of speakers wilt moet je een verloopstekker op de RCA (tulp) zetten.

instructievideo http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=_8Y81hmbsyM&NR=1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
van alles lijkt me dit de beste oplossing, probeer dit maar is uit.. Heb je dit zelf ook geprobeerd?

Andere antwoorden (1)

Je kunt proberen het geluid van je xbox via de tv om te leiden, er zitten vga uitgangen (tenminste op mijn tv) op je tv en via die kun je dan zo het geluid van je tv, op je versterker krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is dat mijn tv digitaal uitgangssignaal heeft, dit heb ik namelijk al geprobeerd met de vga uitgangen..