Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een beats by dre kabeltje kopen?

Ik heb een paar maanden geleden een replica Beats By Dre Studio aangeschaft voor 90$ op internet, het geluid is super en het is een goede één op één namaak AAA+ kwaliteit.

Helaas is het kabeltje dat in de studio's moeten kapot, en het andere kabeltje dat ik erbij had gekregen dat ben ik kwijt.

Nou is mijn vraag: Waar kan ik een nieuw kabeltje kopen voor de Beats By Dre Studio? En werkt deze ook in de neppe studio's?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
800

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het is een replica dus geen echte? Dan zal een kabeltje van een echte ws ook niet werken. Koop gewoon een goede hoofdtelefoon van Sennheiser of Beyer Dynamic, die Dr. Dre hoofdtelefoons zijn overrated en te duur. Je betaalt vooral voor dat stomme b'tje op de zijkant, niet voor de kwaliteit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of AKG

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie deze vraag op Yahoo answers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zijn inderdaad replica's, maar een vriend van mij heeft ook replica's en hij gebruikt ook gewoon het echte kabeltje alleen wou ik het nog even zeker weten, is er iemand die dit kan bevestigen? En bedankt voor je antwoord maar het heeft voor mij geen nut om een Sennheiser of eventueel Beyer Dynamic te halen puur omdat ik de beats by dre toch al in bezit heb en het tevens veel mooier vind als mode-item ook, en de geluidskwaliteit is ook wel prima.
Dit is een jack 3.5 mm aansluiting. Deze word ook voor veel andere audio apparaten gebruikt. Dus het kabeltje, replica of niet zal voldoen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding