Waar kan ik een beats by dre kabeltje kopen?

Ik heb een paar maanden geleden een replica Beats By Dre Studio aangeschaft voor 90$ op internet, het geluid is super en het is een goede één op één namaak AAA+ kwaliteit.

Helaas is het kabeltje dat in de studio's moeten kapot, en het andere kabeltje dat ik erbij had gekregen dat ben ik kwijt.

Nou is mijn vraag: Waar kan ik een nieuw kabeltje kopen voor de Beats By Dre Studio? En werkt deze ook in de neppe studio's?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is een replica dus geen echte? Dan zal een kabeltje van een echte ws ook niet werken. Koop gewoon een goede hoofdtelefoon van Sennheiser of Beyer Dynamic, die Dr. Dre hoofdtelefoons zijn overrated en te duur. Je betaalt vooral voor dat stomme b'tje op de zijkant, niet voor de kwaliteit. Toegevoegd na 1 minuut: Of AKG Toegevoegd na 3 minuten: Zie deze vraag op Yahoo answers

Bronnen:
http://answers.yahoo.com/question/index?qi...

Dit is een jack 3.5 mm aansluiting. Deze word ook voor veel andere audio apparaten gebruikt. Dus het kabeltje, replica of niet zal voldoen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100