Waar kan ik een amerikaanse simkaart prepaid kopen?

Ik wil gewoon dan een amerikaanse prepaid simkaart, En als ik er een heb. En ik bijv. Moet bellen naar amerika. Moet ik dan nog steeds een landcode intoetsen? Waar kan ik een amerikaans simkaart kopen?

En dan gewoon hier in nederland, geen reacties plaatsen dat ik naar amerika moer om er een te verkrijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

bij internationaal sim kun je die kopen hieronder de link
11 jaar geleden
In principe bij een grotere telecomzaak wel, in de meeste steden zitten er ook turkse telecom boeren die allerlei kaarten verkopen. Let er wel even op dat je toestel geschikt is voor de U.S.A. want die zitten op een andere frequentie dan NL.