is hot mogelijk mijn ps3 sneller optestarten?

na het gedeelte gevoelige epelepsie duurt het +- 10 seconden voordat hij in het hoofdmenu komt

en op mijn ps3 beschadigd vaak het file systeem

en voor extra info:

ps slim
2 jaar oud
waarschijlijk nog 100 gig

wie kan mij helpen?

groeten dominique

Toegevoegd na 5 dagen:
vraag beantwoord....

heb hem geformateerd

Toegevoegd na 5 dagen:
vraag beantwoord....

heb hem geformateerd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat duurt eenmaal zo lang om hem op te starten. Sinds die extra epilepsie waarschuwing komen er een aantal seconden bij, waardoor hij net wat langzamer is.

Er is niets aan te doen. Ik vind het zelf ook vervelend, want die waarschuwing weet ik nou wel, maar wat zijn nou 5 extra seconden :P