Mijn vriend had mijn ipod even vast om een spel te spelen en hij liet hem vallen er zitten nu hele grote barsten in krijg ik dit vergoed ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Als hij een aansprakelijkheidsverzekering heeft kan hij proberen om de schade daar te claimen.
11 jaar geleden
Als je zelf een aansprakelijkheidsverzekering hebt, en die vriend ook, zou dat vergoed moeten worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jouw vriend behoort jou die schade te vergoeden. Als hij dat niet uit zichzelf doet kun je dat het beste met hem bespreken.
Het doet er (voor jou) niet toe of hij al dan niet verzekerd is.
Als hij een aansprakelijkheidsverzekering heeft is dat voor hem mooi meegenomen. Dan kan hij proberen de schade daar te claimen.
Als hij niet verzekerd is moet hij zelf voor de schade opdraaien.
Als hij een echte vriend is, ziet hij dat wel in en doet hij er niet moeilijk over.