welke tablet kan ik het beste kiezen voor minder dan 100 euro?

is voor mijn moeder dus het zal meer gebruik worden voor internetten, videos kijken, films, music luisteren, lezen en niet voor gamen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (8)

Zal moeilijk worden voor onder de 100 euro, mischien een ' my little Sony' in de speelgoed winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 je kunt niet voor een dubbeltje op de eerste rang
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoek eens op http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/
Helaas die bestaat niet.
Meeste kans naak je denk ik op marktplaats. Maar nooit betalen voor je het heb als de aanbieding te mooi is om waar te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Denk dat dit het dichts bij
Komt.
http://link.marktplaats.nl/1001967546
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is ook een nieuw aangeboden stuk rommel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen antwoord geven als je het niet weet!
Kijk maar op http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/
Ik heb laatst ook een ''tablet'' van onder de 100 euro gekocht. Dat ding kan gewoon niets. Hij heeft wel android... maar geen playstore of android market. En als je er dan eindelijk een app op hebt loopt die vast. Interneten gaat nog wel maar het touchscreen is uitermate slecht. Ik zou naar een iPad mini kijken die zijn wel duur maar dat is nog wel te doen die kost rond de 300 euro die zijn wel goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kruidvat heeft op dit moment weer een aandieding lopen.

https://online.kruidvat.nl/product/75719/101inchANDROID40tabletpc4GB.html?ClickID=104770348
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een grap, op 22 sec "kijk tv wanneer het jou uitkomt" ik kon met moeite zien dat het Twan Huys is zo'n slecht beeld. De makers van de reclame hebben niet eens de moeite genomen om je te misleiden door een fatsoenlijk stukje video erop te plakken. Wel zo eerlijk... dat wel.
Weet je snuffel eens rond op marktplaats. Tref je soms leuke aan voor een scherpe prijs. Oké wel tweedehands maar?.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou er niet aan beginnen,
al die goedkope meuk (je kan ze ook uit china halen)
is eigenlijk weggegooid geld.

Als je er iets mee wil doen, en enige (toekomstige) ondersteuning hebben, moet je minimaal voor een Nexus 7 gaan, en voor oudere mensen liever een iPad. (2e hands?)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nexus 7 is zeker leuk spul ;)
Maar dat is een quadcore.. (aka: het nieuwste nu)
Is er niet een stabiele dualcore 7 inch tablet rond de €150?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die zijn er wel, maar voor ondersteuning en software-updates ben je compleet afhankelijk van de hobby-community.
Een nexus7 echter, uiteindelijk "slechts" 100 euro duurder dan het "speelgoed" verzekerd je de komende tijd van alles wat maar nieuw is.
(als je de tijd berekend (tegen minimumloon) die je bezig bent om een "el-cheapo" tablet aan de gang te houden is dat al een koopje) ik verwijs je door naar tweakers.net, waar ook
veel te vinden is over goedkope tablets uit china (wat al die Bartsmit/Kruidvat etc dingen uiteindelijk zijn) Voor een ouder persoon is een hobby-project natuurlijk uit den boze,
je kan beter een 2e hands ipad 1 (liever 2) halen,
dat werkt altijd op een simpele begrijpelijke manier.
Het is niet per definitie zo dat je meteen een ipad moet hebben of een samsung voor een redelijke tablet. 100 euro is wel heel "weinig"(nog steeds aardig wat geld) voor een tablet. Wanneer je echt online wil en apps wil installeren moet je wel zeker meer richting de 200 tot 300 euro denken.

Een tablet van bijvoorbeeld intertoys is niet meteen slecht. Het is wel zo dat je op bijvoorbeeld marktplaats een ipad1 of 2 kunt kopen voor niet al te veel geld. Ik weet niet wat je budget is voor een tablet, maar overweeg toch om er wat bij te leggen.

Wanneer je namelijk een tablet neemt voor minder geld ga je misschien uiteindelijk toch spijt krijgen en baal je ervan dat je er geen 50 of 100 bij hebt gelegt.

Wanneer je echt niet anders kan heb ik deze voor je gevonden die van wat ik heb gehoord niet tegenvalt;)
Yarvik TAB264EUK GoTab Velocity 4 GB - Android 4.0.3 1.2 GHz

Succes;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uuuhm ik wil niet veel zeggen,
ik heb ook gekeken naar intertoys-tablets, maar
na enig doorlezen bleek dat de meeste mensen die
dingen binnen een week terugbrachten wegens niet aan verwachting voldoen, of al stuk!
Bovendien kan je diezelfde dingen voor nog veel minder geld gelijk uit China halen! (maar het blijft toch weggegooid geld) Maar momenteel de populairste (niet apple) tablet met toekomstmogelijkheden en ondersteuning kost 249 euro... (nexus 7) Voor oudere mensen blijf ik een iPad aanraden (wegens de uniformheid van bediening, en een gebrek aan moeilijke instellingsmogelijkhden)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple blijft inderdaad een overheersende rol spelen, maar we hebben het hier over een tablet voor 100 euro en ik ben niet de persoon die verteld of een Intertoys tablet slecht is of niet, simpel weg omdat ik dit niet weet aangezien ik niet zo'n dergelijke tablet bezit. In China is het in ieder geval troep, als het apparaat al komt. (vergeet niet dat ook Apple in China gemaakt word en dus niet alles uit China troep is;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat niet om waar het gemaakt is, het gaat om de plek waar het merk gevestigd is. Het hoofdkantoor van Apple zit in het westen alle Intertoys tablet prul zit in China. Je hoeft niet iets te bezitten om de constante stroom reviews van internet te snappen en te begrijpen dat het gros van de Yarvik-achtigen prul is. De enige positieve reviews zullen zijn van mensen die heel goed snappen wat de prijs/kwaliteit verhouding moet zijn van zo'n apparaat of die zo handig zijn om er andere firmware op te gooien zodat ze wel gebruik kunnen maken van bijv. de app store (die meestal ontbreekt). Het is niet zo dat Apple de enige goede maakt, Samsung, Asus en Acer maken gewoon goede Android apparaten Chinese leveranciers plakken hardware op elkaar gooien er een oude Android tegenaan zonder dat ze van Google de app store er op mogen zetten en verkopen het hier met een halfslappe handleiding.
Zoek maar op tweakers.net Pricewatch, deze tablet bijvoorbeeld: http://tweakers.net/pricewatch/299507/yarvik-tab360-gotab-gravity-zwart.html
Ze zijn al vanaf € 39,90!
Je kan ze zelf vergelijken via http://tweakers.net/categorie/822/tablets/producten/
Succes!