Mijn ereader heeft kapot scherm. Is gekocht en verzekerd bij Dixons. Wat moet ik meenemen?

Het is een Sony PRS-T1 reader. Ik kan mijn bon niet onmiddelijk vinden, en als ze daar gewoon in de computer kunnen kijken en ik dat ding niet nodig heb zou dat heel fijn wezen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Kunnen ze in de computer niet gewoon het contract van mijn verzekering opzoeken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je geluk hebt kunnen ze aan het serienummer zien wanneer het gekocht is. Als je de doos nog hebt, die meenemen, dan kunnen ze via de barcode het intern achterhalen, maar als je geen aankoopbon kan laten zien, mogen ze de reparatie weigeren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar ze hebben in de computer niet het contract van de verzekering staan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij een garantie koopt hoor je een clausule te krijgen =P
Je moet de bon en je het verzekeringsbewijs meenemen (als dat niet op de bon zelf staat).
Misschien hebben ze het wel bij Dixons, maar goeie kans ook dat ze het niet hebben. Zelf bewaren en terug kunnen vinden blijft een waardevol iets.
Je zou ze ev. kunnen bellen wat ze voor je zouden kunnen betekenen, voordat je misschien voor niks daarheen gaat.

Als je scherm kapot is gegaan door eigen schuld (iets op laten vallen, klem gezeten in de tas bijv.), dan kun je naar garantie fluiten, de verzekering dekt dit waarschijnlijk ook niet.