mijn blackberry viel uit maar nu is alles weg. hoe krijg ik het weer terug?

gisteravond viel mijn bb uit. (bold 9790) en vanmorgen was alles weg toen ie aan de lader zat. echt alles. ik heb been Mediakaart maar hoe krijg ik het terug?! zoveel fotos die me dierbaar zijn en filmpjes ook :"( Please help!
dankje xxx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

hallo
Doe je bb aan de computer en via de computer is het mogelijk om alles terug te krijgen.
Als dat niet gaat dan vraag in de winkel waar je je handy
hebt gekocht af zij dat kunnen dat kan dan wel een beetje kosten.

groetjes kampermarko
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken het probleem met BB, al is het mij maar een keer overkomen gelukkig. Het is soieso aan te raden om een backup te maken regelmatig. Deze kan je terugzetten, hieronder valt onder andere de contactpersonen, besturingssysteem, etc. De apps moet je opnieuw installeren als ze weg zijn. Net zo als de ping-contactlijst.
Betreffende de gegevens op de mediakaart. Deze moeten in principe nog op de kaart staan, kan je zo checken door je bb te koppelen aan de pc!?