Waarom doet mijn mobiele internet het soms spontaan niet meer en wel weer na het uit en aan zetten van mijn telefoon?

Er wordt dan geen verbinding meer gemaakt. Afsluiten en opnieuw openen van de browser helpt niet. Maar wanneer ik mijn telefoon uit en aan zet werkt alles weer. Ik moet dit echt vaak doen. Soms meerdere keren per dag. Hoe kan dit en wat doe ik eraan zodat ik niet meer opnieuw moet opstarten?

Weet jij het antwoord?

/2500

De ADSL-splitter in de meterkast aansluiten vóórdat de aftakkingen naar de diverse telefoontoestellen gaan. 't Komt regelmatig voor dat de splitter op de verkeerde plek zit. Verder kan de splitter trouwens stuk zijn. Probeer ook eens je PC met een vaste UTP-kabel op de modem/router aan te sluiten - heb je dan dezelfde euvels? Toegevoegd na 8 minuten: @Ah, excuus... Niet goed gelezen. Ik denk dat ik morgenvroeg mijn antwoord weghaal. Toegevoegd na 14 minuten: Lijkt me in tweede instantie een bug in de firmware. Hopelijk komen ze snel met een update.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100