Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik door het spel songpop een hoge rekening hebben?

Ik heb afgelopen maanden hele nette rekeningen gehad van niet hoger dan 30 euro, en afgelopen maand is deze opeens 160. En dit blijkt te komen door data(internet). Volgens vodafone zelf heb ik hele grote bestanden gehad, terwijl ik echt niks anders heb gedaan dan die maanden ervoor. Het enigste wat ik heb gedownload, en veel speel, is het spel songpop. Kan mijn hoge rekening hierdoor komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
707

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Songpop is zondermeer de boosdoener. Dat spel verbruikt een hoop data. Het enige wat je steeds aan het doen bent is eigenlijk gewoon muziek downloaden. Het zijn steeds wel korte fragmenten, maar stel dat elk fragment gemiddeld 0,5mb (waarschijnlijk meer) is en je speelt 20 potjes op een dag a 5 nummers per keer, dan zit je dus al aan 50mb, als je dit een maand volhoudt (30 dagen) zit je al op 1500mb (dit zijn fictieve cijfers maar zo moet je het wel ongeveer zien) En dan heb je het nog niet eens over je overige dataverbruik (facebook, whatsapp, wordfeud enz.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding